ΔΕΙΤΕ το βίντεο που ακολουθεί
Ο ειδικός πραγματογνώμονας που έχει βάλει η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη για να ερευνήσει τα ακριβή αίτια του τροχαίου που οδήγησε στον θάνατο του τραγουδιστή, μίλησε στην εκπομπή «Με το καλημέρα» για τα πρώτα συμπεράσματα.
«Σαν πρώτη φάση έκανα μια οριζοντιογραφία και ένα τοπογραφικό, όσον αφορά το σημείο γιατί είναι σημαντικό να δούμε την καμπύλη που υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο. Υπάρχει μια καμπύλη που είναι σχεδόν 90 μοίρες αλλαγή κατεύθυνσης. Αυτή η συγκεκριμένη καμπύλη
αποτελείται από τρία τόξα. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ένα τσιμεντένιο στηθαίο και ένα κιγκλίδωμα.
Το στηθαίο έχει ύψος 50 εκατοστά και δεξιά προς τα έξω υπάρχει το κιγκλίδωμα. Είναι πολύ κοντό το στηθαίο, ενώ το συγκεκριμένο όχημα έχει ύψους τροχού 75 εκατοστά. Το αυτοκίνητο χτύπησε στο στηθαίο υπό μικρή γωνία. Αν χτυπούσε υπό μεγάλη γωνία, τότε το αυτοκίνητο με μια ταχύτητα πάνω από 70 χιλιόμετρα θα είχε υπερβεί το στηθαίο, θα είχε σπάσει το κάγκελο και θα είχε πέσει στη Λ. Βουλιαγμένης. Αυτό το τοιχίο χρησιμοποιούταν στη Γερμανία τη δεκαετία του ’50 στη Γερμανία.
Οι μεταλλικές μπάρες έχουν ύψος 55 εκατοστά και συν 15 εκατοστά που είναι το κράσπεδο. Αν υπήρχαν μόνο αυτές οι μπάρες και δεν υπήρχε το τοιχίο, θεωρώ ότι το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν θα είχε αυτή τη συμπεριφορά, δεν θα καβαλούσε. Αν το τοιχίο ήταν κάθετο και δεν είχε αυτή την κλίση, την κυρτότητα προς τα έξω, το αυτοκίνητο θα είχε αναχαιτιστεί. Δηλαδή θα είχε συμπεριφορά επανεισόδου στο οδόστρωμα και δεν θα είχε καβαλήσει το τοιχίο, ούτως ώστε να ακολουθήσει την πορεία, την οποία τελικά ακολούθησε»....
loading...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιο: