Porno chic: «Εξευτελιστικές ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ»! – Υποκινεί σε ΒΙΑΣΜΟ η νέα καμπάνια του Yves Saint Laurent; ΔΕΙΤΕ τις ΦΩΤΟ!


Η γαλλική μόδα καλείται ξανά να λογοδοτήσει. Αυτή την εβδομάδα ο διάσημος οίκος υψηλής ραπτικής Yves Saint Laurent καλείται να πάρει θέση για τη νέα διαφημιστική καμπάνια του. Σε αυτή τα μοντέλα ποζάρουν σε αισθησιακές πόζες αλλά οι σφοδρές αντιδράσεις στη Γαλλία ίσως οδηγήσουν στην απαγόρευσή της.

Σε μία από τις φωτογραφίες αυτές, ένα μοντέλο ποζάρει με τα πόδια ανοικτά, φορώντας ψηλές γόβες και δικτυωτό καλσόν.
yves saint lauren
Σε μια άλλη φωτογραφία, μια νεαρή γυναίκα, λιποβαρής, φοράει επίσης γόβες στιλέτο αλλά και πατίνια. Σκύβει πάνω σε ένα σκαμπό, σε μια πόζα που κρίνεται υπερβολικά προκλητική.
A sticker which reads "sexist" is seen on an ad by French fashion house Yves Saint Laurent displayed on a newspaper kiosk in Paris
Λίγα 24ωρα πριν από την Ημέρα της Γυναίκας την 8η Μαρτίου, η εκστρατεία προκαλεί την κατακραυγή των χρηστών του Twitter και η ετικέτα #YSL Retire Ta Pub Dégradante (YSL απόσυρε την εξευτελιστική διαφήμισή σου) σαρώνει το Διαδίκτυο.
Την ίδια ώρα η Εποπτική Αρχή Διαφήμισης (ARPP) επισήμανε σήμερα ότι αυτές οι αφίσες συνιστούν «μια αδιαμφισβήτητη παράβαση» και η επιτροπή δεοντολογίας θα αποφανθεί την Παρασκευή επί της συγκεκριμένης εκστρατείας, είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Στεφάν Μαρτέν, ο γενικός διευθυντής της ARPP.
Η αρχή έλαβε μέσω του ιστοτόπου της περίπου 50 διαμαρτυρίες (που τις προκάλεσαν) «ποικίλοι λόγοι».
«Εξευτελίζει τη γυναίκα»
«Εξευτελιστικές φωτογραφίες», «γυναίκες-αντικείμενα», «ανάδειξη της ανορεξίας» αλλά και «υποκίνηση σε βιασμό μέσω της ιδέας των ανοικτών ποδιών» είναι μερικές από τις διαμαρτυρίες για την καμπάνια.
«Υποβιβασμός της γυναίκας, (…) γυναίκα που προσφέρει τον εαυτό της… αυτή είναι η ποικιλία των εικόνων τις οποίες στέλνει αυτού του είδους η εκστρατεία στους νεαρούς πολίτες, που είναι περισσότερο ευάλωτοι» υπογράμμισε ο Στεφάν Μαρτέν.
«Δεν είμαι βέβαιος ότι όλες οι γυναίκες πελάτισσες θέλουν να συνδέονται με αυτές τις εικόνες».
«Aυτή η διαφήμιση περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία μιας σεξιστικής διαφήμισης: υπερβολικό σεξουαλισμό, η γυναίκα υποβιβάζεται σε αντικείμενο, παίρνει στάσεις υποταγής… Σε επίπεδο συμβολισμού είναι βίαιη» σχολίασε η Ραφαέλ Ρεμί Λελέ, εκπρόσωπο τύπου της οργάνωσης Osez le Féminisme.
Σε επικοινωνία με το Γαλλικό Πρακτορείο ο οίκος Yves Saint Laurent δεν θέλησε να σχολιάσει.
14 φωτογραφίες, 13 διαφημιστικές καμπάνιες που σόκαραν τον κόσμο
calvin-klein-underwear-by-bruce-weber-1982-1bruceweber-ck1992b-exlarge-169-21990-benetton-4diesel-s-s14-by-inez--vinoodh-8celine-joan-didion-ss15-12
diesel-s-s15-by-nick-knight-9jcpenney-mothers-day-campaign-2012-13donna-karan-in-women-we-trust-by-peter-lindbergh-1992-6otherstories-f-w15-by-amos-mac-10redken-frizz-dismiss-by-matt-irwin-2015-2-11
toscani-nolita2007-7united-colors-of-benetton-by-oliviero-toscani-1991-5versace-richard-avedon-3

loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιο: