Πανικός στην εθνική οδό! Σφοδρό τροχαίο - Δυστυχώς ο Αλέξης Κούγιας...



"Είδα το χάρο με τα μάτια μου καθώς είχα σοβαρό τροχαίο ατύχημα με το αυτοκίνητό μου στην εθνική. Είμαι καλά στην υγεία μου", είπε ο γνωστός ποινικολόγος...
Το χάρο με τα μάτια του είδε σήμερα το πρωί ο Αλέξης Κούγιας όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε ξέφυγε σε μια στροφή και σφηνώθηκε κάτω από μια νταλίκα.

Ο γνωστός ποινικολόγος και ιδιοκτήτης της ΑΕΛ επιβεβαίωσε το συμβάν: «Είδα το χάρο με τα μάτια μου καθώς είχα σοβαρό τροχαίο ατύχημα με το αυτοκίνητό μου στην εθνική. Είμαι καλά στην υγεία μου».

Ο κ. Κούγιας πήγε στο νοσοκομείο αλλά μετά έφυγε με δική του ευθύνη. Το τροχαίο συνέβη στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης, στο ύψος της Υλίκης.
Πηγή
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιο: