Δούκισσα Νομικού: Μιλάει πρώτη φορά για την εγκυμοσύνη – Πότε παντρεύεται με τον Θεοδωρίδη;



Πολλοί περίμεναν ότι τον ερχόμενο Άυγουστο η
Μύκονος θα φιλοξενούσε έναν από τους πιο λαμπερούς γάμους . Αυτόν της Δούκισσας Νομικού και του Δημήτρη Θεοδωρίδη που είναι ένα από τα πιο ερωτευμένα ζευγάρια της εγχώριας showbiz. όπως αναφέρει όμως δημοσίευμα της Real Life, ο γάμος δεν θα γίνει το φετινό καλοκαίρι αφού το ζευγάρι δεν βιάζεται να επισημοποιήσει τη σχέση του.




«Έχουν βρει τις ισορροπίες τους ξέρουν τι σημαίνει ο ένας για τον άλλον και προς το παρόν δεν έχουν λόγο να παντρευτούν. Θέλουν πρώτα να ζήσουν τον έρωτά τους», αποκαλύπτει άνθρωπος που συναναστρέφεται με το ζευγάρι. Ενδεικτική των προθέσεων της όμορφης παρουσιάστριας είναι η πρόσφατη δήλωσή της όταν ρωτήθηκε για τον αν θέλει άμεσα να γίνει μητέρα.


«Η αλήθεια είναι πως έχω αυτό το πρότυπο από τους γονείς μου. Η μητέρα μου έκανε τον αδελφό μου στα 18 και εμένα στα 19. Πίστευα λοιπόν πως εγώ όταν φτάσω 22 θα είμαι σε μια καλή ηλικία. Είμαι κατασταλαγμένη. Η οικογένεια είναι ότι καλύτερο μπορείς να έχεις. Αν ερχόταν ένα παιδί τώρα θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη, αλλά δεν θέλω να τύχει έτσι απλά. Θέλω να γίνει όταν πούμε πως τώρα πάμε να φτιάξουμε την οικογένειά μας», αναφέρει η παρουσιάστρια.

loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιο: