ΜΟΝΟ ΕΔΩ: Η Τσίλα και το ΚΑΥΤΟ ΒΙΝΤΕΟ! Όλα όσα αποκαλύπτει η «ΜΑΥΡΗ ΓΑΖΕΛΑ»!




Η «μαύρη γαζέλα» της ελληνικής showbiz μιλά στο «YES!» για τη σχέση της με την Αννίτα Πάνια, τις απόπειρες αυτοκτονίας, το bullying που δέχτηκε η κόρη της, αλλά και τη ζωή της σήμερα.

Αποφασισμένη να κυνηγήσει μια καριέρα στο μόντελινγκ στα 15 της κιόλας χρόνια ξεκινά να ταξιδεύει σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα βήματά της δεν αργούν να την οδηγήσουν στην Ελλάδα όπου πάνω στο στύλο του pole dancing ξεσήκωνε το ανδρικό κοινό. Το έντονο σεξαπίλ και η πληθωρική της προσωπικότητα τη φέρνουν στο πλατό της Αννίτας Πάνια και στην εκπομπή “Αϋπνίες”, ενώ με τη συμμετοχή της στη “Φάρμα” γίνεται talk of the town. Αν και τραγουδώντας το “Μαύρη” σε σύνθεση του Νίκου Καρβέλα είδε τις μετοχές της να εκτοξεύονται κατακόρυφα, σήμερα η Τσίλα έχει αποτραβηχτεί από την εγχώρια showbiz.
“Τώρα πηγαίνω περιοδείες σε διάφορες χώρες του εξωτερικού. Είμαι show woman και δουλεύω με το σώμα και τη φωνή μου. Παράλληλα βάζω την υπογραφή μου σε παπούτσια και ρούχα”, λέει.

Κυκλοφορεί ένα αποκαλυπτικό βίντεο δικό σου και όπως υποστηρίζουν πολλοί δίπλα σου είναι η Αννίτα…


Δεν είναι η Αννίτα. Η ξανθιά κοπέλα λέγεται Demy, βρίσκεται στην Αυστραλία και έχουμε κάνει σόου μαζί. Η Αννίτα Πάνια δεν έχει τόσο μεγάλο στήθος, ούτε τατουάζ στα οπίσθια, ούτε είναι τόσο ψηλή. Επειδή εκείνη τη περίοδο ήμουν στην εκπομπή της, το είπαν για να τη βλάψουν. Το ίδιο έχει συμβεί και σ’ εμένα. Με είχαν μπερδέψει με μια μαύρη γυναίκα που έκανε πορνό ταινίες στην Αμερική και χρησιμοποίησαν το όνομά μου.
loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιο: