ΕΓΚΛΗΜΑ ή ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ | Βαγγέλη μου, την γαλήνη που έψαχνες, έπρεπε να την βρεις στην ζωή!!

ΕΓΚΛΗΜΑ ή ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ | Βαγγέλη μου, την γαλήνη που έψαχνες, έπρεπε να την βρεις στην ζωή!!


Η δικαιοσύνη έχει χρέος να ξεδιαλύνει τα ερωτιματικά κι αν χρειστεί, να αποδώσει παραδειγματικές τιμωρίες στους "φονιάδες", όποιοι κι αν είναι...όποιοι κι αν τους προστατεύουν.

Η

Έλενα Ακρίτα μέσα σε λίγες γραμμές έστειλε το δικό της μήνυμα στον άτυχο Βαγγέλη Γιακουμάκη, που συγκλόνισε το πανελλήνιο με τον άδικο χαμό του.

Διαβάστε το κείμενο που ανέβασε η ίδια λίγο μετά τον εντοπισμό του άψυχου σώματος του νεαρού:

"Έγκλημα ή αυτοκτονία; Αν ισχύει το δεύτερο, όσοι οδήγησαν τον Βαγγέλη στον θάνατο, δεν είναι δολοφόνοι; "Μα από την κόλαση μου, σου φωνάζω: Εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω". (Γαλάτεια Καζαντζάκη). Βαγγέλη μου, την γαλήνη που έψαχνες, έπρεπε να την βρεις στην ζωή. Όχι στον θάνατο, αγόρι μου... Όχι έτσι, ψυχη μου..."

loading...
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιο: